Friday, May 3, 2013

VIDEO : AKSI TERLARANG ANAK ANUWAR Part-2 #MalaysiaSpring

Ini adalah dedahan  yang  dijanjikan pada semua pembaca, Taktik untuk melancarkan #MalaysiaSpring telah dimulakan oleh Anak Anuwar semalam untuk mempertikaikan kreditbiliti SuruhanRaya Pilihanraya.
Modus Oprandi Anuwar dan Anak Beranak ialah untuk menyebarkan rasa sangsi dan ragu-ragu Rakyat Malaysia bahawa Pilihanraya pada kali ini PRU-13 dijalankan tidak telus dan dikawal oleh Barisan Nasional. 

Selepas mendapatkan kepercayaan Rakyat Malaysia barulah dilancarkan Mogok atau perhimpunan secara besar-besaran yang biasa mereka lakukan pada BERSIH1.0 dan BERSIH 2.0. 

Terbaru Anuwar telah menwar-warkan bahawa penglibatan Jabatan Perdana Menteri (JPM) membawa masuk 40,000 pengundi ragu dari Sabah dan Sarawak sejak 25 April lalu.

Menurut Anwar, 16 penerbangan sehari dibuat dari Kuching, Kota Kinabalu, Sandakan, Miri dan Sibu menggunakan pesawat jenis Jumbo dan C130 Hercules yang ditempah khas.

Adakah ini benar? Nampaknya Selepas anak buat dedahan Bapak pulak yang menyambung tugasan #MalaysianSpring.

 Anuwar sanggup mengunakkan apa saja untuk mengucar-kacirkan Malaysia. Jika sebelum ini pada PRU-12 tidak pulak Anuwar dan sekutunya mempertikaikan ketelusan SPR bila dapat menawan 5 negeri. Pulau Pinang , Kedah , Kelantan , Selangor dan Perak. 

Kenapa sekarang baru isu ini menjadi Tumpuan Anuwar and sekutunya.

“Berdasarkan pengiraan kami, 4,500 dibawa masuk ke KLIA setiap hari. Penerbangan dibuat kecuali pada 1 Mei, dan bermula 25 April lalu. 
“Ini bermakna 40,000 individu ragu ada dan masih memasuki melalui KLIA, tak termasuk rakyat asing yang melalui jalan darat, pelabuhan dan fasiliti seperti LCCT,” kata Anwar pada sidang media di ibu pejabat KEADILAN, hari ini.
Hanya 40,000 sahaja pengundi yang didakwa oleh Anuwar. Persoalan yang bermain di minda  adalah cukupkan hanya dengan 40,000 yang didakwa oleh Al-juburi ini untuk memenangkan Barisan Nasional pada PRI-13?

Berikut adalah keputusan PRU-12 pada 2008. Wan Azizah Menang dengan majoriti lebih dari 13ribu undi. Ini baru Permatang Pauh? 

Jika berfikir secara logik dan waras adakah cukup hanya dengan membawa 40,000 Pengundi Bangla dan pendatang asing lain untuk menawan 222 Parlimen yang ada kat Malaysia. Sudah tentu tidak masuk akal. Hanya macai dan penyokong tegar Stor Kunyit Anuwar sahaja yang pecaya........

Sehingga kini tiada lagi dedahan yang telah dikeluarkan oleh Anak Anuwar. Kenapa dah takut dengan dedahan yang pertama. 
 
Pstt....Korang suka tak tengok orang telanjang atau di telanjangkan....kalau suka jangan lupa lepas ini dating lagi ya.....aku telanjangkan lagi....nantikan selanjutnya.
 
 

No comments:

Post a Comment

Anda boleh komen apa sahaja ikut suka. Kena ingat Bunga Angker tidak bertanggungjawab apa yang anda tulis.

Note: Only a member of this blog may post a comment.